تبلیغات

X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات
بروزترین مطالب برای بهترینها - دانلود مقاله ترجمه شده هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی
بروزترین مطالب برای بهترینها
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : خشایار قمری
نویسندگان
    
دانلود مقاله ترجمه شده هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی

دانلود مقاله ترجمه شده هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی


Spam and Marketing Communications
هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی

تعداد صفحات انگلیسی: 8 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 11 صفحه
دانلود متن انگلیسی

چکیده:

هدف از این تحقیق، بررسی این مسئله است که با در نظر گرفتن عقایدی که در بخش بازاریابی دیجیتال (صفر و یکی-کامپیوتری) و کاربران اینترنتی وجود دارد، چگونه اسپم در ارتباطات بازاریابی به یک معضل تبدیل شده است. مصاحبه های عمیقی با افراد صاحب تجربه در بازاریابی دیجیتالی (کامپیوتری) برنامه ریزی شده است تا فهم عمیق تری در ساختار پیچیده اسپم به دست آید. به علاوه، یک برآورد وب-بنیاد ( مبتنی بر وب) این مسئله را که کدام کاربران اینترنتی و چگونه با اسپم و حریم شخصی برخط (آن لاین) رفتار می کنند ، بررسی کرده است. نتایج این برآورد، سه بخش از کاربران را که هر کدام پروفایل (پرونده اطلاعات شخصی) ویژه ای در مورد نگرانی برای اطلاعات شخصی در معرض دید هنگام برخط بودن، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بر خط و واکنش ویژه مقابله با اسپم شدن (در یافت هرزنامه ها) دارند را آشکار می سازد (بوچان، پانی، جانسن و ریپز، 2006؛ اسمیت، میل برگ و برک، 1996).

                                                                                                              دانلود فایل

    
دانلود مقاله ترجمه شده هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی

دانلود مقاله ترجمه شده هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی


Spam and Marketing Communications
هرزنامه (اسپم) ها و ارتباطات بازاریابی

تعداد صفحات انگلیسی: 8 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 11 صفحه
دانلود متن انگلیسی

چکیده:

هدف از این تحقیق، بررسی این مسئله است که با در نظر گرفتن عقایدی که در بخش بازاریابی دیجیتال (صفر و یکی-کامپیوتری) و کاربران اینترنتی وجود دارد، چگونه اسپم در ارتباطات بازاریابی به یک معضل تبدیل شده است. مصاحبه های عمیقی با افراد صاحب تجربه در بازاریابی دیجیتالی (کامپیوتری) برنامه ریزی شده است تا فهم عمیق تری در ساختار پیچیده اسپم به دست آید. به علاوه، یک برآورد وب-بنیاد ( مبتنی بر وب) این مسئله را که کدام کاربران اینترنتی و چگونه با اسپم و حریم شخصی برخط (آن لاین) رفتار می کنند ، بررسی کرده است. نتایج این برآورد، سه بخش از کاربران را که هر کدام پروفایل (پرونده اطلاعات شخصی) ویژه ای در مورد نگرانی برای اطلاعات شخصی در معرض دید هنگام برخط بودن، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بر خط و واکنش ویژه مقابله با اسپم شدن (در یافت هرزنامه ها) دارند را آشکار می سازد (بوچان، پانی، جانسن و ریپز، 2006؛ اسمیت، میل برگ و برک، 1996).

                                                                                                              دانلود فایل





نوع مطلب : مقالات و پروژه های دانشگاهی، 
برچسب ها : ارتباطات بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، دریافت هرزنامه ها، تحقیق کامپیوتر، تحقیق نرم افزار، مقاله کامپیوتر، مقاله رشته مهندسی کامپیوتر،
لینک های مرتبط :
          
شنبه 16 خرداد 1394
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





پیوند روزانه
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :